SEO din bundlinie vil stige

 

ER DU KLAR TIL AT GIVE DIN OMSÆTNING ET EKSTRA LØFT?

Få professionel hjælp til SEO. Alle virksomheder stræber efter at få så meget trafik på deres website som muligt. Google ændrer løbende reglerne for hvornår man bliver vist i søgeresultaterne, dette betyder at man skal være ekspert indenfor SEO for at kunne følge med i udviklingen. Derfor er eksperthjælp nødvendig for en højere trafik som giver højere omsætning. Og et højere resultat på bundlinjen.

Finde ud af om det er en god ide med en professionel SEO optimering for din virksomhed: 

  1. Har jeg en høj placering i søgeresultaterne, da der søges på mine produkter, ydelser eller tjenester i mit ønskede geografiske område?
  2. Er det nu også den rigtige målgruppe der finder mit website, (har jeg mange afvisninger i analytics?)
  3. Hvor mange besøger mit website til dagligt?
  4. Har jeg en teknisk strategi for, hvordan jeg kan forbedre min konkurrenceevne i forhold til mine konkurrenter? (både de svage, mellem stærke og stærke konkurrenter)Giver mit website en tilfredsstillende omsætning, eller er det mit netværk?

Hvis du har et velfungerende SEO, så kan du bruge flere timer på dit rigtig arbejde i din virksomhed. De fleste har ikke tid til at sætte sig ind i SEO delen, da det tager lang tid og kræver ekspertviden og skal holdes ved lige for at øge omsætningen. Endvidere kræver det kendskab til flere tekniske værktøjer, til implementering, indexering og konkurrent og søgeords analyser m.m.

 


SEO er jo et udtryk for, hvor synlig din hjemmeside er i søgeresultaterne.

SEO  handler primært om at optimere dit website, så søgemaskinerne kan finde websitet. Søgemaskinerne indeksere alle siderne og efterfølgende placere hjemmesiderne i søgeresultaterne, hvor det er relevant.

 

Google analyserer hvor længe målgruppen er på dit website.

Hvor mange af siderne der besøges, hvor mange klik brugeren anvender på din webside. Køber de besøgende noget? Skriver de sig op til et nyhedsbrev, eller forespørger de via en web-formular. Du kan selv se disse informationer ved at anvende Analytics eller tilpassede interaktive rapporter fra Atlanti Atlantico.

 

Der findes både dårligt og godt SEO
Dårligt  SEO

Man kan sammenligne dårlig SEO med en virksomhed der sælger kvalitetsprodukter, men har glemt at angive kontaktoplysninger som adresse og telefonnummer og mail osv. Kunderne kan ikke finde virksomheden. Og taber tusindvis af kroner hver dag.

SEO er for Google en vejviser til din virksomhed google lever af at skabe forbindelser imellem afsender og modtager. Google straffer dårlig SEO og belønner God SEO.

Dårlig SEO er SEO der ikke lever op til Googles krav for Informativ, velovervejet, visuelt, interessant, og ikke duplikeret data fra dine egne eller dine konkurrenters websider. Google ønsker at tilfredsstille alle dem der anvender Google og ikke mindst der anvender Google søgninger. Derfor har de succes og derfor kan du også få succes ved at anvende SEO og Teknisk SEO. Dette er den billigste måde for online-markedsføring på internettet, efterfølgende er det Adwords annoncer på internettet. Dette er sat i forhold til indtjenings-evnen.

 

 
Godt SEO

 Kan sammenlignes med en virksomhed, der har udtænkt en strategi der:

  1. Viser vej til virksomheden via (velovervejede meta data, overskrifter, tekster, beskrivelser af produkterne, billeder og links, som hjælper din målgruppe i deres søgning efter lignende produkter, ydelser og informationer du leverer)
  2. Dit website skal være et detaljeret kort over virksomheden og dets produkter (så det er overskueligt og informerende, hvor kunden hurtigt kan finde det ønskede produkt, og udføre den ønskede handling, både på mobile, stationære og bærbare enheder)
  3. God SEO tager lidt længere tid og virker længere end anden form for marketing, som tit virker med det samme, men ikke med samme volume, og virkningen er kortvarig og tit meget dyr.
  4. Hvis dit SEO laves efter reglerne og der ikke tænkes på at spare så meget som muligt, så at SEO arbejdet mister virkningen. Så er det en sikker success for virksomheden. Dit website har brug for SEO, som skal plejes som en plante, der skal have vand og gødning for at overleve og vokse. Den kan vokse sig rigtig stor, hvis den får den rigtige gødning, så kan alle få øje på den. Sådan er det også med dit website skal jeg hjælpe dig med at få dit website til at blive synligt for din målgruppe og dine konkurrenter.
 
 SEO laves ikke en gang for alle.

Google lever af, at tilbyde de besøgende de bedste informationer, for at holde dem på Google derfor er google så poppulær. For at dit website skal kunne konkurere med konkurrenterne. Skal det være opdateret til konkurrencen.

Det er en proces, som skal vedligeholdes og forbedres, hvis man vil have en høj placering i søgeresultaterne i fremtiden. Hvorfor? Google ændrer hele tiden websidernes placeringer, for at få tilfredse kunder, og besøgende. Hvis dine konkurenter har bedre beskrevne tekster, overskrifter og tilbyder flere produkter med produkttekster, informationer og ydelser end du, så rykker de opad og du rykkes automatisk nedad.

 

Hvis du vil ligge i toppen i søgeresultaterne er det ikke gratis

Det koster tid og penge. Husk at top placeringerne i søgeresultaterne øger din indtjening væsentlig, da din kunder ser dig først og ikke de konkurrenter der undgår at bruge tid og penge på SEO.  

 

Google skal forstå dit website for at placere det rigtige sted i søgeresultaterne

Du optimerer dit website for at hjælpe Google til at forstå, hvad din side handler om, så dit indhold vises for din målgruppe.  Du tilbyder noget på dit website og hvis dine kunder søger og finder det med det samme i søgeresultaterne, kan de købe dit produkt. Hvis dette er tilfældet, så er dit website optimeret rigtig og du er ranket højt i f.eks. Google.

 

Uden SEO er dit website en dyr fornøjelse

Hvis du har et website der ikke er optimeret til hvad kunderne søger efter, kan det blive dyrt i kroner og ører, da dine kunder ikke finder dit website. Men i stedet finder de dine stærkeste konkurrenter, som har en god søgeoptimering.

Hvis SEO virker uoverskueligt, eller du vil bruge tiden på dit arbejde, så er hjælpen her. Du får også hjælp til at vedligeholde dit website, så du kan konkurrere på højt niveau.

 

Få hjælp til SEO  kontakt mig på telefon 2717 1023 

Eller

DU HJÆLPES TIL EN HØJERE OMSÆTNING

Det er vigtig, at da du starter med at arbejde med SEO, at du ved hvad arbejdet går ud på. Ellers er det bare spildt arbejde. Du skal huske at gøre dine timer op i kroner og ører.

 

Her vises en typisk cyklus forløb for SEO arbejde med kontinuerlig vedligeholdelse.

SEO skal vedligeholdes lige som alt andet, for at det virker optimalt i længden. Det skyldes at dine konkurrenter ønsker, at få fat i en større andel af målgruppen. Det gælder jo om at vækste virksomheden så meget som muligt.

 

Få eksperthjælp til SEO, og læs om hvad du bør tænke på inden du kaster dig selv ud i det.

Du kan selvfølgeligt selv lave noget, men det er vigtig at du ikke laver dobbelt arbejde. For eksempel:
Lav ikke noget som en professionel skal lave om, så bruger du ekstra timer og den professionelle bruger måske mere tid end forventet.

1) Lav heller en beskrivelse af hvad du ønsker, at kunderne skal finde dig på.
2) Hvilket geografisk område du ønsker at dække.
3) Er der en bestemt Demografi, som alder køn, indkomst, sprog m.m. du vil henvende dig til.
4) Er målgruppen kunder med en bestemt livstil, holdninger, familie, kultur, politisk, social klasse, m.m.

Er du tømrer, der arbejder lokalt, så skal der laves lokal SEO.

Er det en webshop det drejer sig om, så er det SEO til hele landet, måske flere lande.

Sælger du kun produkter til en bestemt område, som Jylland, Fyn eller Sjælland, laves SEO til dette geografiske område.

Der skal tænkes på geografi, demografi, adfærd og psykografi. Alt efter hvilke målgrupper du ønsker at nå ud til. Den ovennævnte målgruppe specificering skal indarbejdes i dit website. Der skal være sammenhæng mellem dit website og i din målgruppe og hvor Google skal placere dit website i søgeresultaterne. Alt efter de segmenter der søger efter dine produkter, eller tjenester.

Hver virksomhed har et individuelt behov for SEO.  Afhængig af hvor meget SEO er der anvendt på websitet. Hvor mange websider er der talen om. Hvor mange produkter drejer det sig om. Er det en webshop med mange produkter eller et website med flere undersider m.m.

En ting er sikkert. Der findes en løsning der passer til dit budget, så der kommer ikke nogle overraskelser. Dit website får en højere trafik, og du får en højere indtjening.

Kunderne får nemmere ved at finde dine produkter, ydelser eller tjenester.

Ring allerede i dag på  2717 1023

Eller